H Φιλοσοφία μας
Φιλοσοφία μας είναι η δημιουργία μιας Διεπιστημονικής ομάδας με κοινό στόχο την μέριμνα για την ανάπτυξη και βελτίωση του κάθε παιδιού.
Δημιουργούμε δεσμούς εμπιστοσύνης παρέχοντας την κατάλληλη προσέγγιση και αντιμετώπιση των διαταραχών Μάθησης, Λόγου και Συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων.
Με γνώμονα την παραπάνω φιλοσοφία, σχεδιάζουμε ευέλικτα εξατομικευμένα προγράμματα χρησιμοποιώντας τις πιο αποτελεσματικές θεραπευτικές και εκπαιδευτικές μεθόδους.
Στοχεύουμε:
- Στην καλύτερη δυνατή εκπαίδευση και βελτίωση των παιδιών
- Στην παροχή κατάλληλων θεραπευτικών προγραμμάτων
- Στην καθοδήγηση και συμβουλευτική των γονέων
- Στην ενεργή συμμετοχή των γονέων στα θεραπευτικά προγράμματα
- Στην ποιότητα και στις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου
-
Στη διαρκή ενημέρωση, αρμονική συνεργασία και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών
το όραμά μας
Όραμά μας και φυσικά σταθερή προτεραιότητα για το Διεπιστημονικό μας Κέντρο, αποτελεί η διασφάλιση του υψηλότατου επιπέδου υπηρεσιών, πάντα με αξιοπιστία και σεβασμό προς τους εφήβους, τους νέους ενήλικες, αλλά και τους γονείς αυτών.
Το Κέντρο μας εναρμονίζει διαρκώς τις υπηρεσίες του σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις και μεθοδολογίες στον χώρο της Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης.
Κάθε όραμα γίνεται πραγματικότητα όταν διαπνέεται από σεβασμό, γνώση, αγάπη και πάθος σε αυτό που κάνεις, όπως αποδεικνύεται από την εμπειρία μας των 33 ετών.
η Ομάδα μας
Ο Ρούσσος Γεράσιμος έχει ολοκληρώσει από το 2005 τις σπουδές του στο τμήμα Ψυχολογίας του Ανοιχτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Είναι εξειδικευμένος στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία από το 1990 και διαθέτει πλούσια εμπειρία (33 έτη) στο χώρο της Ειδικής Αγωγής.
Έχει παρουσιάσει εργασίες του σε αρκετά Διεθνή Ιατροψυχολογικά και Παιδαγωγικά συνέδρια και Επιστημονικές Ημερίδες. Είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος, από το 2000, με τη σημερινή του μορφή, του Διεπιστημονικού Κέντρου Λόγου, Μαθησιακών & Αναπτυξιακών Δυσκολιών: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Λόγος – Μάθηση – Συμπεριφορά Είναι αναγνωρισμένος συνεργάτης και εξουσιοδοτημένος να χορηγεί το Α’ ΤΕΣΤ (τεστ σχολικής ετοιμότητας) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας από το 2007, την Πρότυπη Αναπτυξιακή Δοκιμασία Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας “παις”, το ΛΑΜΔΑ ΤΕΣΤ (Λογισμικό Ανίχνευσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων και Αδυναμιών) και το ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ (διαγνωστική μέθοδος που εντοπίζει με ακρίβεια τις δυσκολίες μάθησης), στην αντιμετώπιση της Δυσγραφίας, της Δυσπραξίας και στη χρήση αρκετών ακόμα αναπτυξιολογικών και αξιολογητικών τεστ.
Έχει εξειδικευτεί στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης (PORTAGE), στη μέθοδο δομημένης εκπαίδευσης (TEACCH), στη μέθοδο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.), στη χρήση των “Social Stories”, στην Εκπαίδευση Αποτελεσματικού Γονέα (Ε.Α.Γ.) και στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της συμπεριφοράς (ABA). Ακολούθησαν μετεκπαιδεύσεις στη Διαχείριση Προβλημάτων εντός της σχολικής τάξης, στις σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στα βασικά εργαλεία για την διαχείριση συμπεριφοράς στο σχολείο και στην εκπαίδευση και τον συντονισμό Σχολών Γονέων. Είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων και Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Είναι εισηγητής σεμιναρίων Ειδικής Αγωγής στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης (Α.Ι.Ε.), στη Πανελλήνια Σχολή Εκπαίδευσης Συνοδών Παράλληλης Στήριξης, καθώς επίσης στο φορέα English Language Teaching (ELT) και υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης της Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Κλινικής Παίδων του Νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού. Έχει μεγάλη συγγραφική εμπειρία με άρθρα και συγγράμματα σε επιστημονικά περιοδικά και εφημερίδες που αναφέρονται στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Έχει διάφορες συμμετοχές σε εκπομπές με θέματα συμπεριφοράς, διαχείρισης προβλημάτων και συναφή θέματα στην Ειδική Αγωγή, στην κρατική και ιδιωτική τηλεόραση.
Έχει πάρει μέρος σε πολλά συνέδρια και ημερίδες σχετικά με την Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση, την Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία. Συνεχίζει να λαμβάνει συνεχή συνεδριακή επιμόρφωση και να είναι εισηγητής σε διάφορες επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια. Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (Ε.Ε.Μ. ΔΕΠ-Υ), της Ελληνικής Παιδαγωγικής Εταιρείας (Ε.Π.Ε.), του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών (Σ.Ε.Ε.) κ.α.
Η Αμαρυλλίδα Πλακογιάννη έχει ολοκληρώσει τις σπουδές τις ως αριστούχος απόφοιτος Bachelor(Hons) του τμήματος Εργοθεραπείας στο Queen Margaret University, του Εδιμβούργου. Στα πλαίσια των σπουδών της ασχολήθηκε με την «Μεθοδολογία της Έρευνας» μέσα από την πτυχιακή της εργασία με θέμα «Η συμβολή των Ομαδικών Παρεμβάσεων Εργοθεραπείας μέσω δραστηριοτήτων για τα παιδιά με Λευχαιμία εντός της Νοσοκομειακής Μονάδας Φροντίδας». Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης της έχει πραγματοποιήσει ποικίλες κλινικές ασκήσεις, αφενός στον παιδιατρικό πληθυσμό σε άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές, κινητικές και μαθησιακές δυσκολίες καθώς και διαφόρων ειδών σύνδρομα. Αφετέρου έχει εκπονήσει κλινικές ασκήσεις και στον Νευρολογικό τομέα αποκατάστασης. Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί και σε εναλλακτικές μορφές θεραπειών, όπως η υδροθεραπεία (aqua therapy) και η θεραπευτική ιππασία-Ιπποθεραπεία του Διεθνές Ινστιτούτου Hi.K.E.R. ‘Έχει παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων και σεμιναρίων όπως το 1ο Διεθνές Συνέδριο Αποκατάστασης, 25th Annual Meeting ENOTHE αλλά και σχετικά με την “Δυσπραξία & Δυσκολίες Αυτορρύθμισης-Γλωσσική Δυσπραξία” και τη “Δυσλεξία, ΔΕΠΥ & Προβλήματα Συμπεριφοράς”. Τέλος συνεχίζει την μετεκπαίδευση της στην Αισθητηριακή ολοκλήρωση για παιδιά(Sensory Integration) αλλά και στην περαιτέρω σύγχρονη επιμόρφωση της στον τομέα της Εργοθεραπείας.
Η Τζάρο Ιωάννα είναι Κλινική Ψυχολόγος, απόφοιτη ψυχολογίας από το (BSc Hons) University of Derby και συνέχισε τις μεταπτυχιακές τις σπουδές στην κλινική ψυχολογία στο (M.Sc) University of Central Lancashire. Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης ως ψυχολόγος εργάστηκε στο ANIMA ΜΚΟ για την Ψυχική Υγεία και την Κοινωνική Υποστήριξη, όπου συνέχισε την συνεργασία της για δυο χρόνια δουλεύοντας με ψυχωτικά περιστατικά (σχιζοφρένεια, διπολική διαταραχή, κατάθλιψη, αυτισμός κοκ).
Στην συνέχεια, ως Κλινική Ψυχολόγος πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Pet Partners of Hellas, όπου συνεχίζει την συνεργασία της μέχρι και σήμερα. Διοργανώνει θεραπευτικές ομάδες υποβοηθουμένη από τον σκύλο με συνεργαζόμενους φορείς (ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ, ΙΠΑΠ «Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ») και δουλεύει με ψυχωτικά περιστατικά και αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός, δεπ-υ, σύνδρομο Prader Willi, νοητική στέρηση κοκ). Έχει εκπροσωπήσει τον οργανισμό στο Athens Science Festival και στην εκπομπή ‘ERTNEWS ΕΝΘΕΤΟ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ’ της ΕΡΤ.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εξειδικεύσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό όπου παραμένει και ενεργό μέλος του Mental Health America. Κατέχει Πιστοποίηση στις Ψυχομετρικές Δοκιμασίες WISC-V και έχει εκπαιδευτεί στην Γνωστική Συμπεριφοριστική Θεραπεία, συνεχίζοντας την εκπαίδευσή της ως Ψυχαναλύτρια.
Έχει υπάρξει ομιλήτρια σε ένα συνέδριο στο 34ο Annual Congress of the Hellenic Neurosurgical Society & Joint Meeting with the Cyprus Neurosurgical Society, 14th Annual Neurosurgery Nurses Meeting με θεματική,
- Κλινικό Φροντιστήριο: Τεχνικές αποφόρτισης προσωπικού που εργάζεται σε Νευροχειρουργικές κλινικές.
Αυτή την στιγμή ετοιμάζει την Διδακτορική Διατριβή της με θέμα ‘Η επίδραση της εικονικής πραγματικότητας (metaverse) στην ψυχική υγεία ως συνέπεια της διατάραξης των διαπροσωπικών σχέσεων’.
Ο Άγγελος Θεοδωρόπουλος είναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του από το University of East London. Από το ίδιο πανεπιστήμιο είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Master of Arts in Counselling and Psychotherapy. Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού του έχει εκπαιδευτεί στη Συνθετική προσέγγιση (Προσωποκεντρική, Γνωστική-Συμπεριφορική και Ψυχοδυναμική).
Κατέχει μετεκπαιδευτικό τίτλο σχολικής ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Πάτρας. Είναι εξειδικευμένος στη χρήση αξιολογητικών τεστ όπως το ψυχομετρικό εργαλείο μέτρησης της νοημοσύνης για παιδιά και εφήβους WISC-V. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί ως Σύμβουλος προγραμμάτων Επαγγελματικού Προσανατολισμού με χρήση τεστ προσωπικότητας, ικανοτήτων και ενδιαφερόντων.
Αυτό το διάστημα εκπαιδεύεται στο παιδικό ιχνογράφημα. Συμμετέχει σε συνέδρια όπου έχει εκπονήσει και τη μεταπτυχιακή του διατριβή με θέμα «Το βίωμα των ψυχοθεραπευτών δουλεύοντας με θύτες ενδοοικογενειακής βίας».
Στο Διεπιστημονικό Κέντρο «Ανάπτυξη & Εκπαίδευση», παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής, ψυχοθεραπείας και ψυχολογικής υποστήριξης παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Επίσης εργάζεται ως Personal Academic Tutor σε ιδιωτικό κολλέγιο επιβλέποντας και καθοδηγώντας την ακαδημαϊκή εξέλιξη φοιτητών ψυχολογίας.
Η Κατσιέρη Ευαγγελία είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Queen Margaret University. Στα πλαίσια της εκπαίδευσης της έχει πραγματοποιήσει ποικίλες κλινικές ασκήσεις, τόσο στον παιδιατρικό πληθυσμό σε άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές και κινητικές δυσκολίες, όσο και στον νευρολογικό τομέα αποκατάστασης σε εφήβους και ενήλικες. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων και σεμιναρίων όπως το 1ο Συνέδριο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, καθώς και σεμινάρια με αναφορά στις αναπτυξιακές διαταραχές όπως Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και στις Μαθησιακές Δυσκολίες όπως η Δυσγραφία. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί και σε εναλλακτικές μορφές θεραπείας, όπως η υδροθεραπεία (aquatheapy). Τέλος, εξακολουθεί να επιμορφώνεται στον τομέα της Εργοθεραπείας παρακολουθώντας σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
Η Γκριτζέπη Γεωργία είναι απόφοιτη του Πανεπιστημίου Πατρών, του τμήματος Λογοθεραπείας, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αττικής. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους PECS, ΜΑΚΑΤΟΝ, Intensive Interaction (Εντατική Αλληλεπίδραση), οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στα SIMATA, τα οποία αποτελούν μέθοδο παρέμβασης στην αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία. Επιπλέον, ασχολείται με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με σκοπό τη συνεχή της εξέλιξη στην Επιστήμη της Λογοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία σε εύρος διαταραχών Επικοινωνίας και Λόγου. Τέλος, κατέχει άριστη γνώση του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών BRAILLE.
Ο Ζαλώνης Κυριάκος είναι ΘΕΟΛΟΓΟΣ – ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
Είναι πτυχιούχος της Θεολογικής σχολής του τμήματος Θεολογίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία, το πρόγραμμα συμπληρωματικής στην Ειδική Αγωγή, που διοργανώνεται από το Ε.Κ.Π.Α όπου έλαβε την εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Επιστήμες Αγωγής – Ειδική Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που αφορούν το συγκεκριμένο θέμα (Ψηλαφήματα αφής – Μέθοδος Εκμάθησης Ελληνικού Κώδικα Braille, Λεκτική και μη Λεκτική Επικοινωνία στο σχολείο, ΔΕΠ-Υ, Asperger κ.τ.λ.)
Επίσης είναι Πιστοποιημένος Συνεργάτης του Α Τεστ : Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας, καθώς και Πιστοποιημένος Συνεργάτης του ΑΘΗΝΑ Τεστ : Εργαλείο Ανίχνευσης Μαθησιακών Δυσκολιών.
Ο Κοσμόπουλος Γιάννης είναι Ειδικός Παιδαγωγός med εξειδικευμένος στις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη ΔΕΠ-Υ, τον Αυτισμό, τη Συμβουλευτική Γονέων και την οργάνωση και συντονισμό Σχολών Γονέων.
Ασχολείται με τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Δυσλεξία από το 1992 τόσο σε επίπεδο μελέτης των Μαθησιακών Δυσκολιών αλλά και με την αξιολόγηση και την παρέμβαση στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και Δυσλεξία σε πολλές δομές της εκπαίδευσης τυπικής και άτυπης.
Είναι συγγραφέας του βιβλίου “Πρακτικός Οδηγός για τις Μαθησιακές Δυσκολίες” εκ. Σπυρόπουλος 2019, εισηγήσεων σε συνέδρια, άρθρων σε περιοδικών και επιμελητής τόμων πρακτικών συνεδρίων για τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη Δυσλεξία, τη Δυσαριθμησία, τη Συμβουλευτική Γονέων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες και Δυσλεξία και τις Σχολές Γονέων.
Ως επιμορφωτής έχει διδάξει σε πολλά σεμινάρια, συνέδρια και επιμορφώσεις με θέματα που αφορούν τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη Δυσλεξία, τη Συμβουλευτική Γονέων, τον Αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, τις Σχέσεις Σχολείου και Οικογένειας, τις Σχολές Γονέων και την Εποπτεία στην Εκπαίδευση και τους Εκπαιδευτικούς.
Οργανώνει και συντονίζει Ομάδες και Σχολές γονέων σε συνεργασία με πολλούς φορείς.
Ως επόπτης συμβουλεύει θεραπευτές στην εργασία τους με παιδιά που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες.
Η Υψηλάντη Αναστασία είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών, τμήμα Λογοθεραπείας.
Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους PECS και TEACCH, οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με σκοπό τη συνεχή της ενημέρωση στις εξελίξεις της Επιστήμης της Λογοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία σε διαταραχές που αφορούν σε όλο το φάσμα της Επικοινωνίας και του Λόγου.
Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος(ΣΕΛΛΕ) από το 2008.
Η Μπούκη Ιωάννα είναι απόφοιτος του Queen Margaret University από όπου έλαβε την εκπαίδευση και τον τίτλο της Λογοθεραπεύτριας. Ασχολήθηκε με την αποκατάσταση αρθρωτικών, φωνολογικών και επικοινωνιακών διαταραχών.
Κατέχει τη Βασική Κατάρτιση PECS και εκπαιδεύεται συστηματικά στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Επίσης, ασχολείται με την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την αποκατάσταση επικοινωνιακών δυσκολιών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
Παρακολουθεί συστηματικά, ενημερωτικά και εκπαιδευτικά προγράμματα του κλάδου της Λογοθεραπείας και μετέχει σε εποπτείες από Λογοθεραπευτές, Ψυχιάτρους και θεραπευτές όλων των ειδικοτήτων.
Η Σολομωνίδου Χρυσάνθη είναι Φιλόλογος – Ειδική Παιδαγωγός. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας (κατεύθυνση Παιδαγωγικής) του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Eιδική Αγωγή «Master of Arts in Special Needs» (Πανεπιστήμιο Nottingham-UK) καθώς και στον τομέα «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία» (Πανεπιστήμιο Αθηνών).
Στην επαγγελματική της πορεία έως τώρα έχει συνεργαστεί με μαθητές από όλες τις βαθμίδες (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο), οι οποίοι παρουσιάζουν δυσκολίες στη μαθησιακή τους πορεία (δυσλεξία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία), έχουν ΔΕΠ-Υ, ήπια νοητική υστέρηση ή βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.
Επίσης έχει εμπειρία σε Τμήμα Ένταξης και στην παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.
Η Ελισσάβετ Μερκουριάδη είναι εργοθεραπεύτρια, κάτοχος πτυχίου του ΑΤΕΙ Αθηνών του τμήματος Εργοθεραπείας των σχολών επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας (ΣΕΥΠ) με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αθηνών.
Στα πλαίσια της εκπαίδευσης της έχει ολοκληρώσει την κλινική της άσκηση στην Ολοκληρωμένη Μονάδα Αντιμετωπισης Νόσου Alzheimer και Συναφών Παθήσεων της Μ.Κ.Ο. «Αποστολή» και στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αθηνών καθώς και την πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής και στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο.
Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στην μέθοδο της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (Sensory Integration) απο το University of Southern California σε συνεργασία με την ΕΛΕΑΟ (Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία για την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση). Έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια με αναφορά στις Αναπτυξιακές Διαταραχές όπως Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Παρακολουθεί σε σταθερή βάση εκπαιδευτικές εποπτείες με έμπειρους εργοθεραπευτές.
Γραμματειακή υποστήριξη
Η Τζωρτζίνα Ξαγοράρη είναι Λογοθεραπεύτρια – Ειδική Παιδαγωγός, τελειόφοιτος του Βρετανικού Πανεπιστημίου Cambridge Regional College (2008) .
Είναι κάτοχος Master of philosophy στην Ειδική αγωγή και εκπαίδευση (University of Bolton UK). Έχει εκπαιδευτεί στη Διαχείριση Μαθητών με Ιδιαίτερες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, Διαχείριση Μαθητών με Αυτισμό- Asperger Syndrome και στη Διαχείριση παιδιών με Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές Δυσκολίες.
Είναι αναγνωρισμένη συνεργάτης και εξουσιοδοτημένη να χορηγεί το Α΄ ΤΕΣΤ (Ανιχνευτική δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας από το 2016.
Επίσης είναι Εθελόντρια αναγνώστρια της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών και μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας.
Η Αβραμοπούλου Θεώνη είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών.
Έχει ειδικευτεί στις μεθόδους PECS και ABA, οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές, και έχει αποκτήσει την ειδικότητα της «Αναλύτριας Συμπεριφοράς» (BCBA).
Η Βεντούρη Μαρία είναι εξειδικευμένη Ειδική Παιδαγωγός (MSc του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στην Κύπρο). Είναι απόφοιτη του τμήματος της Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων για τη συνεχή εξέλιξή της στην επιστήμη της Ειδικής Αγωγής. Έχει πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ καθώς και με Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος. Τέλος, έχει εμπειρία στη διδασκαλία σε τμήμα ένταξης.
Είμαι απόφοιτη από το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου αποφοίτησα με άριστα το 2020. Τον ίδιο χρόνο έλαβα και την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Η κλινική πρακτική μου έγινε στο πλαίσιο της μονάδας Εφήβων/Νέων Αθήνας «Ατραπός» του ΟΚΑΝΑ, όπου ασχολήθηκα με ατομικές και ομαδικές συνεδρίες εφήβων με εξαρτήσεις και συμβουλευτική γονέων .
Αυτή τη περίοδο φοιτώ στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος Ιατρικής του ΕΚΠΑ «Επιστήμη του Στρες και Προαγωγή Υγείας» . Για την εκπόνηση της πρακτικής και διπλωματικής μου διατριβής παρευρίσκομαι στο παράρτημα του ΟΚΑΝΑ στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο, εφαρμόζοντας ένα ολιστικό πρόγραμμα διαχείρισης του στρες σε εξαρτημένους από ηρωίνη χρήστες .
Παράλληλα, εκπαιδεύομαι στη γωνιακή συμπεριφορική ψυχοθεραπεία από το Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς (ΙΕΘΣ) .
Έχω, ακόμη, ολοκληρώσει επιτυχώς το σεμινάριο του Πανεπιστήμιου του Αιγαίου με θέμα Σχολική Ψυχολογία και έχω κάνει κλινική άσκηση σε κέντρο λογοθεραπείας και μαθησιακής παρέμβασης με παιδιά και εφήβους με συναισθηματικές, συμπεριφορικές, μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες ( Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠΥ κτλ).
Τέλος, ενημερώνομαι αδιάκοπα για τις εξελίξεις της επιστήμης μου παρακολουθώντας πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων στο αντικείμενο μου.
Η Ιουλίτα Φαρασοπούλου είναι απόφοιτη του τμήματος Μάρκετιγνκ και Επικοινωνίας, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον, έχει σπουδάσει ένα εξάμηνο στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Mendel University of Brno, στην Τσεχία, μέσω του οποίου έλαβε και μερική υποτροφία. Ύστερα από τις σπουδές της στο χώρο του Μάρκετινγκ, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Σύγχρονο Χορό, στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Χοροχρόνος» και στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Ακτίνα».
Η Τζαμαλή Ιωάννα είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Γραπτού και Προφορικού Λόγου». Δι-ιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο & το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Έχει εξειδικευθεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες παιδιών και εφήβων και έχει λάβει πιστοποίηση στη γραφή Braille. Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού της, εκπαιδεύτηκε στο εργαλείο αξιολόγησης «Λογόμετρο», ενός σταθμισμένου ψυχομετρικού εργαλείου για την αξιολόγηση δυνατοτήτων και δυσκολιών στον προφορικό και στο γραπτό λόγο, κατάλληλο για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Έχει παρακολουθήσει μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια, έχοντας ως στόχο την συνεχή ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Ειδική Αγωγή και την Εκπαίδευση γενικότερα. Στην πορεία της έως τώρα έχει αναλάβει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο), είτε ως παράλληλη στήριξη στο πλαίσιο του σχολείου, είτε λειτουργώντας ενισχυτικά σε εξωσχολικό περιβάλλον.
Ο Ρούσσος Δημήτρης είναι Λογοθεραπευτής – Λογοπαθολόγος. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αττικής, ενώ έχει φοιτήσει στο αντίστοιχο τμήμα Λογοθεραπείας στο Queen Margaret University, του Εδιμβούργου. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία, στο Εκπαιδευτικό Κέντρο Επιμόρφωσης και Κατάρτισης (ΕΚΕΚ), εξειδικευμένο πρόγραμμα στις Αναπτυξιακές Διαταραχές (Δ.Α.Φ.) και έχει παρακολουθήσει ακόμα πλήθος σεμιναρίων που αφορούν φωνολογικές – αρθρωτικές διαταραχές. Έχει εξειδικευτεί στον Σχεδιασμό Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων STEAM στην ειδική αγωγή, σε Ψυχοεκπαιδευτικές Παρεμβάσεις στην ΔΕΠ-Υ, στον Αυτισμό, στην Δυσπραξία και στην ανάλυση Ψυχογραφημάτων των παιδιών. Ως λογοθεραπευτής ασχολείται με την αξιολόγηση, την εφαρμογή και παρέμβαση εξατομικευμένων προγραμμάτων ανάπτυξης της ομιλίας, καθώς επίσης και με την αποκατάσταση επικοινωνιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Έχει γνώσεις Βασικής Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (CPR – BLS). Στα πλαίσια της ερευνητικής πτυχιακής του εργασίας ασχολήθηκε με την «Σχέση των φωνολογικών διαταραχών με την εμφάνιση δυσκολιών στην ανάγνωση και τον γραπτό λόγο σε ελληνόφωνα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας (6-8 ετών)».
Η Ερμιόνη Σπανάκου είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας Aegean Omiros College. Στα πλαίσια της εκπαίδευσης της έχει ολοκληρώσει την κλινική της άσκηση σε κέντρα ειδικών θεραπειών παιδιατρικού πληθυσμού «Steps Therapy», «ΚΕΨΥΠΥ» και «Επινόηση». Έχει παρακολουθήσει αρκετά συνέδρια και σεμινάρια όπως, την ημερίδα «Αυτισμός και σεξουαλικότητα», τη διημερίδα με θέμα «Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού – Δυσπραξία», καθώς επίσης το πρακτικό σεμινάριο με θέμα «Εκπαίδευση στην χορήγηση του DTVP-3». Τέλος, συνεχίζει να εξελίσσεται επαγγελματικά σε πολυεπίπεδη βάση μέσω σεμιναρίων, webinars, ημερίδων και διαρκούς ενημέρωσης, όσον αφορά νέες προσεγγίσεις, πρακτικές αλλά και χρήσεις της συνεχώς εξελισσόμενης τεχνολογίας στον τομέα της Εργοθεραπείας.